Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

С П И С Ъ К

НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

до събеседване за длъжността „Старши експерт - икономист“ –

 1 /една/ щатна бройка в отдел „Управление на собствеността“, дирекция „Управление на собствеността на съдебната власт” в АВСС

 

 

ДОПУСНАТИ:

 

  1. ЦЕЦКА ХРИСТОВА ТРЕНДАФИЛОВА
  2. ТАНЯ ГЕОРГИЕВА ГИЧЕВА
  3. ЦВЕТЕЛИНА БЛАГОЙЧЕВА НАЙДЕНОВА
  4. КРАСИМИР БОЯНОВ БОЯНОВ

 

     Недопуснати КАНДИДАТИ:  няма

 

Кандидатите ще бъдат оценявани при следните показатели за оценка /точки от 2-6/:

 

1. Познаване на законодателството и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи дейностите, свързани с управление на собствеността – ЗУТ, ЗКИР, ЗЗД, ЗС,ЗДС, ЗОС, ППЗДС;

2. Познаване на нормативната уредба по провеждане на обществени поръчки, отнасящи се до дейности свързани със собствеността на имотите;

3. Правомощия на ВСС по управление на собствеността. Органи, упражняващи тези правомощия. Начин на вземане на решения;

4. Финансиране на дейностите по управление на собствеността, извършвани от ВСС. Принципи за осъществяване на финансовото управление и контрол;

5. Нормативна уредба и вътрешни актове, регламентиращи дейността на АВСС и статута на съдебните служители.

 

 

В събеседването кандидатите следва да изложат визията си за изпълнение на длъжността.

 

Събеседването с допуснатите кандидати до конкурса за длъжността „Старши експерт - икономист“ в отдел „Управление на собствеността“, дирекция  „Управление на собствеността на съдебната власт” – 1 /една/ щатна бройка в администрацията на Висшия съдебен съвет ще се проведе на 16 октомври 2020 г., петък от 10,30 часа в сградата на Висш съдебен съвет, гр. София, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12.

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд