Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

 

ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ

ОБЯВЯВА

процедура за подбор за заемане на длъжността „Стенограф“ в звено „Стенографи“ - една щатна бройка в администрацията на Висшия съдебен съвет.

 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

 

Обезпечаване техническото обслужване дейността на ВСС. Изпълнява дейности и задачи, свързани с организацията и изготвянето на кратките протоколи за приетите решения и пълна стенограма от заседанията на Пленума и колегиите на Висшия съдебен съвет, както и стенограми от други мероприятия на Висшия съдебен съвет.

 

Длъжностната характеристика за длъжността е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.

 

Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1 196 лв.

Максимален размер на основната заплата за длъжността: 1 496 лв.

 

Допълнителни трудови възнаграждения с постоянен характер:

- за ранг – от V-ти до I-ви;

- за придобит трудов стаж и професионален опит.

Вид правоотношение – трудово, договор със срок на изпитване.

 

 

Изисквания за заемане на длъжността:

 

Образование – средно.

Отлично владеене на машинопис и кореспонденция /познания и умения за оформяне на писма, удостоверения и др.:

Владеене на стенография – мин. III-ти клас;

Владеене на машинопис – I-ва категория.

Отлични познания по стилистика, пунктуация, правопис и граматика.

Отлични познания и умения за текстообработка и обработка на данни - MS Office: Word, Excel; Internet.

Професионален опит: не по-малко от 3 (три) години.

 

Кандидатът да е лице, което:

 

- е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;

- е навършило пълнолетие;

- не е поставено под запрещение;

- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;

- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.

  • към момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.

 

Начин на провеждане на подбора и за оценяване на кандидатите:

 

Процедурата ще се проведе чрез подбор по документи, включително и практическа проверка на владеенето на машинопис, стенография и кореспонденция и интервю с допуснатите кандидати.

До интервю се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания и успешно са издържали практическата проверка на компетентностите.

Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от главния секретар показатели, обявени преди практическата проверка и интервюто.

 

Необходими документи за участие в конкурса:

 

  1. Заявление за участие в конкурса.
  2. Подробна професионална автобиография.
  3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт.
  4. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионалния опит.
  6. Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания (документът може да бъде представен в срок до назначаване на спечелилия конкурса кандидат).
  7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

 

Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.

 

Място и срок за подаване на документите:

 

Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 -  деловодство, от 8.30 до 17.00 часа, в срок до 11 ноември 2020 г.

 

Общодостъпно място за обявленията:

 

Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати, критериите за оценка на кандидатите и датата на интервюто, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС www.vss.justice.bg

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд