Конкурси в АВСС
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »
ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ
ОБЯВЯВА КОНКУРС
 
за заемане на една свободна щатна бройка за длъжността „Системен администратор“ в отдел „Съдебна статистика“, дирекция „Съдебна карта, натовареност и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.
 
 
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: 
Осигурява внедряването и използването на съвременните информационни технологии и системи в отдел „Съдебна статистика” и дирекция „Съдебна карта, натовареност и съдебна статистика“ в администрацията на ВСС, предназначени за отчитане и намаляване на натовареността на съдиите.
Оказва експертна аналитико-технологична помощ на работодателя, като изготвя материали във връзка с осигуряване дейността на комисиите при ВСС, съответната комисия, от чиято компетентност е съдебната статистика, работните групи по граждански, търговски и фирмени дела, наказателни дела и административни дела, сформирани към комисия „Съдебна карта, натовареност и съдебна статистика“ към СК на ВСС и на администрацията на ВСС.
Осъществява и изпълнява задачи, свързани с дейността на отдел „Съдебна статистика“ и дирекция „Съдебна карта, натовареност и съдебна статистика“ в администрацията на ВСС.
 
Минимален размер на основната заплата за длъжността: 2 882 лв.
Максимален размер на основната заплата за длъжността: 3 599 лв.
 
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование: висше
Образователно-квалификационна степен: бакалавър
Специалност: от професионално направление в областта на  икономическите, компютърните, техническите науки, математика и информатика. 
Трудов стаж и професионален опит: не по-малко от 3 (три) години в областта на информационните технологии или статистиката.
Допълнителна квалификация/обучение: работа с компютърни системи за създаване и редактиране на електронни таблици и бази данни, текстообработка, електронна поща, Интернет; опит в работата със софтуер за виртуализация, опит в работата с уеб-базирани системи.
 
Кандидатът да е лице, което:
- е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
- е навършило пълнолетие;
- не е поставено под запрещение;
- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност;
- към момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.
 
Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:
Конкурсът ще се проведе чрез събеседване с допуснатите кандидати.
До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.
Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.
 
Необходими документи за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурса;
2. Подробна професионална автобиография;
3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт;
4. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;
6. Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания;
7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
 
Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.
 
Място за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 -  деловодство, от 8:30 до 17:00 часа.
 
Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.
 
(Обявата е публикувана във в. „24 часа“, бр. 111 на 12.05.2025 г.)
 
Общодостъпно място за обявленията:
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати; критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС - www.vss.justice.bg 
Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.
 
ЗА ГЛАВЕН СЕКРЕТАР:      /п/
ДИМИТЪР НЕНОВ
(съгласно Заповед № ВСС-6828/01.04.2025 г.)
Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд