Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

 

ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за длъжността „Началник отдел „Статистически анализ и обработка на данни“,  дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.

 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Организира, координира, контролира и участва в дейностите на отдела. Ръководи, планира и отчита дейността на отдела по събиране, обработване и обобщаване на шестмесечните статистическите отчети за дейността на органите на съдебната власт; поддържане и актуализиране на статистическите формуляри и методически указания за попълването им; ежегодното анализиране и отчитане степента на натовареност на органите на съдебната власт; контролиране на изменението в показателите, оказващи влияние при определяне на съдебните райони, броя и седалищата на органите на съдебната власт; поддържане на регистър на командированите магистрати.

Длъжностната характеристика за длъжността е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.

Минимален размер на основната заплата за длъжността: 2 072 лв.

Максимален размер на основната заплата за длъжността: 2 591 лв.

Допълнителни трудови възнаграждения с постоянен характер:

- за ранг – от II-pи до I-ви;

- за придобит трудов стаж и професионален опит.

Изисквания за заемане на длъжността:

Образование: висше.

Образователно-квалификационна степен: магистър.

Област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки“ и/или „Природни науки, математика и информатика“.

Специалност от професионално направление: статистика, икономика, математика, право или друга, сходна с дейността на отдела.

Допълнителни умения и квалификации: компютърни умения: компютърни умения - Microsoft Office; графични и статистически програми.

Професионален опит: 8 (осем) години професионален опит на същата или сходна длъжност.

Кандидатът да е лице, което:

- е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;

- е навършило пълнолетие;

- не е поставено под запрещение;

- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;

- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.

  • към момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.

 

Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:

Конкурсът ще се проведе чрез събеседване с допуснатите кандидати, в което допуснатите кандидати да изложат визията си за изпълнение на длъжността.

До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.

Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.

 

Необходими документи за участие в конкурса:

 

  1. Заявление за участие в конкурса.
  2. Подробна професионална автобиография.
  3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт.
  4. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионалния опит.
  6. Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания (документът може да бъде представен в срок до назначаване на спечелилия конкурса кандидат).
  7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

 

Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.

Място и срок за подаване на документите:

Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 -  деловодство, от

8.30 до 17.00 часа, в срок – 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.

(Обявата е публикувана във в. 24 часа, бр. 159 на 17.06.2020 г.)

Общодостъпно място за обявленията:

Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати, критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС www.vss.justice.bg

 

 

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд