Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

С П И С Ъ К

НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

до събеседване за длъжността „Главен експерт – методологична помощ за ЕИСС“ в отдел „Единна информационна система на съдилищата“, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“в администрацията на Висшия съдебен съвет

ДОПУСНАТИ:

 1. КРАСИМИРА ХРИСТОВА

Недопуснати КАНДИДАТИ:

 1. МАРИЯ СОКОЛОВА

МОТИВИ: Кандидатът не представя документи, удостоверяващи 5 години професионален опит в посочените професионални направления – „Социални, стопански и правни науки“ или „Технически науки, съгласно изискванията посочени в обявата.

Кандидатите ще бъдат оценявани при следните показатели за оценка /точки от 2-6/:

1. Познаване на нормативната уредба в областта на съдебната власт.

2. Познания на нормативната уредба, регулираща функционирането на ВСС и неговата администрация.

3. Познания в нормативната уредба свързана с организацията на работата в съдилищата (администриране, движение и обработка на дела в съд).

4. Познания в областта на разработваната по проект Единна информационна система на съдилищата.

5. Опит в работата с електронни документи, електронни таблици, електронни подписи и други офис приложения.

6. Опит в работата с автоматизирани информационни системи в съдилищата.

7. Комуникативност и умения за работа в екип.

Събеседването с допуснатия кандидат до конкурса за длъжността „Главен експерт – методологична помощ за ЕИСС“ в отдел „Единна информационна система на съдилищата“, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет ще се проведе на 06. 07. 2020 г. /понеделник/ от 14:00 часа в сградата на ВСС, ул. “Екзарх Йосиф” № 12.

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд