ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността „Старши експерт-юрист“ в отдел „Управление на собствеността“, дирекция „Управление на собствеността на съдебната власт“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Обезпечаване експертното обслужване на дирекция „Управление на собствеността на съдебната власт” и Комисия „Управление на собствеността” към Пленума на ВСС.
Длъжностната характеристика за длъжността е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.
Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1 321 лв.
Максимален размер на основната заплата за длъжността: 1 650 лв.
Допълнителни трудови възнаграждения с постоянен характер:
- за ранг – от V-ти до I-ви;
- за придобит трудов стаж и професионален опит.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование – висше.
Образователно-квалификационна степен: магистър.
Област на висше образование: социални, стопански и правни науки.
Придобита специалност в професионално направление: „Право“ /с придобита юридическа правоспособнаст/.
Професионален опит: не по-малко от 4/четири/ години юридически стаж.
Допълнителна умения и квалификации: компютърни умения- Microsoft Office, Word, Excel; Internet.
Кандидатът да е лице, което:
- е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
- е навършило пълнолетие;
- не е поставено под запрещение;
- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност;
- към момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.
Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:
Конкурсът да се проведе чрез събеседване с допуснатите кандидати, в което допуснатите кандидати да изложат визията си за изпълнение на длъжността.
До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.
Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.
Необходими документи за участие в конкурса, място и срок на подаването им:
- Заявление за участие в конкурса.
- Подробна професионална автобиография.
- Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт.
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионалния опит.
- Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания (документът може да бъде представен в срок до назначаване на спечелилия конкурса кандидат).
- Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.
Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 - деловодство, от 8.30 до 17.00 часа, в срок – 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.
(Обявата е публикувана във в.24 часа, бр.212 на 21.08.2020 г.)
Общодостъпно място за обявленията:
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати, критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС www.vss.justice.bg