Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

С П И С Ъ К

НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

до събеседване за длъжността „Старши експерт - юрист“ –

1 /една/ щатна бройка в отдел „Управление на собствеността“, дирекция „Управление на собствеността на съдебната власт” в АВСС

 

ДОПУСНАТИ:

  1. СТОЯН ИВАЙЛОВ ДИМИТРОВ
  2. ПЕТЯ ИВАНОВА ЖЕЛЕВА
  3. ЕМИ БИНКОВА МАДЖАРОВА
  4. МИЛЕНА КОЛЕВА АТАНАСОВА

 

     Недопуснати КАНДИДАТИ:  няма

 

Кандидатите ще бъдат оценявани при следните показатели за оценка /точки от 2-6/:

1. Познаване на законодателството и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи дейностите, свързани с управление на собствеността – ЗС, ЗДС, ППЗДС, ЗОС, ЗКИР, ЗЗД, ЗУТ;

2. Правомощия на ВСС по управление на собствеността. Органи, упражняващи тези правомощия;

3. Организиране и начин на вземане на решения от Пленума на ВСС и Комисия „Управление на собствеността“ към Пленума на ВСС във връзка с дейности, свързани с управление на собствеността.

4. Познаване на нормативната уредба по провеждане на обществени поръчки, отнасящи се до дейности свързани със собствеността на имотите;

5. Нормативна уредба и вътрешни актове, регламентиращи дейността на АВСС и статута на съдебните служители.

 

В събеседването кандидатите следва да изложат визията си за изпълнение на длъжността.

 

Събеседването с допуснатите кандидати до конкурса за длъжността „Старши експерт – юрист“ в отдел „Управление на собствеността“, дирекция  „Управление на собствеността на съдебната власт” – 1 /една/ щатна бройка в администрацията на Висшия съдебен съвет ще се проведе на 15 октомври 2020 г., четвъртък, от 10,30 часа в сградата на Висш съдебен съвет, гр. София, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12.

 

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд