Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ

  ОБЯВЯВА КОНКУРС

за заемане на две свободни щатни бройки за длъжността „Системен администратор“ - мрежови администратор в отдел „Информационно обслужване“, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.

 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Подпомага въвеждането и поддръжката на съвременни информационни технологии, системи и комуникации във ВСС и органите на съдебната власт, относими към функционалната характеристика на дирекцията - инсталиране, конфигуриране и осъществяване мониторинг на мрежовото оборудване на ВСС и съдилищата, администриране TCP/IP мрежи и услуги, активни мрежови LAN/WAN устройства и други; инсталиране, конфигуриране, администриране и поддръжка на сървърни системи, работни станции и преносими компютри. Участва в изпълнението на дейностите в областта на информационните и комуникационните технологии на отдела и други, oтносими към функционалната характеристика на дирекцията.

В изпълнение на преките си задължения, дава устни и/или писмени становища, предложения и справки, в рамките на общите правила и други конкретно поставени задачи.

Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1708 лв.

Максимален размер на основната заплата за длъжността: 2 134 лв.

Изисквания за заемане на длъжността:

Образование: висше.

Образователно-квалификационна степен: бакалавър.

Специалност: от професионално направление в областта на „Информатика и компютърни науки“ или „Комуникационна и компютърна техника“.

Професионален опит: не по-малко от 3 (три) години като системен администратор – мрежови администратор.

Допълнителна квалификация/обучение:

  • Образование и/или опит в областта на инсталиране/поддръжка на мрежови устройства – switches/routers – Cisco, Mikrotik; 

– Отлично познаване на Windows операционни системи, умения за интеграция и експлоатация на сървърни и комуникационни системи;
– Отлично познаване на Linux операционни системи;

  • Опит в работа с Активна директория;
  • Познания и опит в областта на поддръжката на уеб-сървър, пощенски сървър и база данни;  уеб услуги и протоколи (включително DNS, FTP и SMTP).

Описанието на длъжността, както и другите условия по конкурса, са публикувани на интернет страницата на ВСС – www.vss.justice.bg

Място за подаване на документите: Висш съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ 12, ет.1, стая № 102 – деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.

Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.

в отдел „Информационно обслужване“, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.

Кандидатът да е лице, което:

  1. е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
  2. е навършило пълнолетие;
  3. не е поставено под запрещение;
  4. не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
  5. не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
  6. отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.

Kъм момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.

Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:

Конкурсът ще се проведе чрез тест и събеседване с допуснатите кандидати.

До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.

Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.

Необходими документи за участие в конкурса:

  1. Заявление за участие в конкурса;
  2. Подробна професионална автобиография;
  3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт;
  4. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;
  6. Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания;
  7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.

Място за подаване на документите:

Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 -  деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.

Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.

(Обявата е публикувана във в. 24 часа, бр. 270 на 15.11.2021 г.)

Общодостъпно място за обявленията:

Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати; критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват  на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС -  www.vss.justice.bg

Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.

 

 

  ГЛАВЕН СЕКРЕТАР НА ВСС:               /П/

ТИХОМИР ДИМИТРОВ

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд