ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на една свободна длъжност „Директор“ дирекция „Човешки ресурси, административно и техническо обслужване и класифицирана информация“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Ръководи, планира, организира, контролира, координира и отчита дейността на дирекция „Човешки ресурси, административно и техническо обслужване и класифицирана информация” във връзка с осъществяването на дейността на Висшия съдебен съвет (ВСС) и неговата администрация, относими към функционалната характеристика на дирекцията. Организира и координира изпълнението на задачи за подпомагане дейността на служителя по сигурността на информацията по отношение на работата с класифицирана информация във ВСС и нейната защита.
Осъществява функции и извършва дейности при осъществяването и организирането на дейността по управление на човешките ресурси във Висшия съдебен съвет; за осигуряване административното обслужване на Пленума, колегиите на ВСС и на комисиите „Съдебна администрация“ към Съдийската и Прокурорската колегия при подготовката и провеждането на заседанията и изпълнението на решенията им; за организацията на дейността по деловодното и архивно обслужване на ВСС; за осигуряване на транспортното обслужване, материално-техническото снабдяване и поддръжка на административните сгради на ВСС. Изпълнява и други конкретно поставени задачи.
Минимален размер на основната заплата за длъжността: 2 739 лв.
Максимален размер на основната заплата за длъжността: 3 425 лв.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование: висше.
Образователно-квалификационна степен: магистър.
Област на висше образование: Социални, стопански и правни науки.
Специалност от професионално направление: „Администрация и управление“ или „Икономика“, свързана с управление на човешки ресурси в публичната сфера или „Право“ с придобита юридическа правоспособност.
Допълнителна квалификация и умения: дигитална компетентност - Microsoft Office, Power Point, Internet, работа с правно-информационни системи.
Професионален опит: не по-малко от 8 (осем) години на същата или сходна длъжност.
Кандидатът да е лице, което:
- е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
- е навършило пълнолетие;
- не е поставено под запрещение;
- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.
Kъм момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.
Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:
Конкурсът ще се проведе чрез събеседване, в което допуснатите кандидати да изложат визията си за изпълнение на длъжността.
До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.
Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.
Необходими документи за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурса;
- Подробна професионална автобиография;
- Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт;
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;
- Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания;
- Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.
Място за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 - деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.
Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.
(Обявата е публикувана във в. 24 часа, бр. 43 на 21.02.2022 г.)
Общодостъпно място за обявленията:
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати; критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС - www.vss.justice.bg
Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.
ГЛАВЕН СЕКРЕТАР НА ВСС: /п/
ТИХОМИР ДИМИТРОВ