За нас
Администрация на ВСС
Конкурси в АВСС
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »
КОНКУРС за заемане на една свободна длъжност „Системен администратор“ в отдел „Статистически анализ и обработка на данни“, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“

ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за заемане на една свободна длъжност „Системен администратор“ в отдел „Статистически анализ и обработка на данни“, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.

 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Осигурява внедряването и използването на съвременните информационни технологии и системи в отдел „Статистически анализ и обработка на данни”, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на ВСС.

Оказва експертна аналитико-технологична помощ на работодателя, като изготвя материали във връзка с осигуряване дейността на комисиите при ВСС, на комисия „Съдебна карта, натовареност и съдебна статистика“ и работните групи към нея, и на администрация на ВСС.

Осъществява и изпълнява задачи, свързани с дейността на отдел „Статистически анализ и обработка на данни“ и дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на ВСС.

 

Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1 879 лв.

Максимален размер на основната заплата за длъжността: 2 347 лв.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

 

Образование: висше.

Образователно-квалификационна степен: бакалавър.

Специалност: от професионалното направление в областта на икономическите, компютърните, техническите науки, математика и информатика.

Професионален опит: не по-малко от 3(три) години в областта на информационните технологии или статистиката.

Допълнителна квалификация/обучение: работа с компютърни системи за създаване и редактиране на електронни таблици и база данни, текстообработка, електронна поща, Интернет;

-опит в работата със софтуер за визуализация, опит в работата с уеб-базирани системи.

Личностни качества: оперативност, прецизност, комуникативност, умение за работа в екип, иновативност, дискретност, лоялност и коректност.

 

Кандидатът да е лице, което:

 

  1. е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;

  2. е навършило пълнолетие;

  3. не е поставено под запрещение;

  4. не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;

  5. не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

  6. отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.

     

    Kъм момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.

     

    Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:

     

    Конкурсът ще се проведе чрез събеседване с допуснатите кандидати.

    До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.

    Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.

     

    Необходими документи за участие в конкурса:

1. Заявление за участие в конкурса;

2. Подробна професионална автобиография;

3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт;

4. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;

6. Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания;

7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.

 

Място за подаване на документите:

 

Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 - деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.

 

Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.

(Обявата е публикувана във в. 24 часа, бр. 117 на 19.05.2022 г.)

 

Общодостъпно място за обявленията:

Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати; критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват  на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС -  www.vss.justice.bg

Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.

 

ГЛАВЕН СЕКРЕТАР НА ВСС: /П/

ТИХОМИР ДИМИТРОВ

 

 

 

 

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд