За нас
Администрация на ВСС
Конкурси в АВСС
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за заемане на една свободна длъжност „Главен експерт-статистик“ в отдел „Статистически анализ и обработка на данни“, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.

 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

 

Оказва експертна аналитико-технологична помощ на работодателя във връзка със съдебната статистика, като изготвя материали, необходими за дейността на комисиите на ВСС и неговата администрация.

Участва в изпълнението на дейностите Висшия съдебен съвет и  на неговата администрация, на отдела, работни групи и др., oтносими към функционалната характеристика на дирекцията,  регламентирани в Закона за съдебната власт и Правилника за организация на дейността на ВСС и неговата администрация.

В изпълнение на преките си задължения, изготвя анализи и отчети относно  степента на натовареност на органите на съдебната власт, събира, обработва и анализира данни и информация, относими към показателите за определяне на съдебните райони, броя и седалищата на органите на съдебна власт, дава устни и/или писмени становища, предложения и справки, в рамките на общите правила и други конкретно поставени задачи.

 

Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1 879 лв.

Максимален размер на основната заплата за длъжността: 2 347 лв.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

 

Образование: висше.

 

Образователно-квалификационна степен: магистър.

 

Специалност: „Статистика“, „Приложна статистика“, „Статистика и иконометрия“, „Статистика и финансова иконометрия“ или друга в сферата на статистиката.

 

Професионален опит: не по-малко от от 5 (пет) години  трудов стаж на подобна длъжност в сферата на статистиката.

 

Допълнителна квалификация/обучение: работа с компютърни системи за създаване и редактиране на електронни таблици и база данни, текстообработка, електронна поща, Интернет; както и компютърни системи за манипулиране с емпирични данни и статистически анализ в графична среда.

 

Кандидатът да е лице, което:

 

  1. е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;

  2. е навършило пълнолетие;

  3. не е поставено под запрещение;

  4. не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;

  5. не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

  6. отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.

     

    Kъм момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.

     

    Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:

     

    Конкурсът ще се проведе чрез събеседване с допуснатите кандидати.

    До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.

    Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.

     

    Необходими документи за участие в конкурса:

1. Заявление за участие в конкурса;

2. Подробна професионална автобиография;

3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт;

4. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;

6. Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания;

7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.

 

Място за подаване на документите:

 

Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 -  деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.

 

Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.

 

(Обявата е публикувана във в. Труд, бр. 114(25 262) на 19.05.2022 г., Агенция по заетостта на 19.05.2022 г., Джобс.бг на 19.05.2022 г. и LinkedIn на 19.05.2022г.)

 

Общодостъпно място за обявленията:

 

Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати; критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват  на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС -  www.vss.justice.bg

Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.

 

ГЛАВЕН СЕКРЕТАР НА ВСС: /П/

ТИХОМИР ДИМИТРОВ

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд