За нас
Администрация на ВСС
Конкурси в АВСС
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за заемане на една свободна длъжност „Директор“ дирекция „Атестиране на магистрати“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.

 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Ръководи, планира, организира, контролира, координира и отчита дейността на дирекция „Атестиране на магистрати” във връзка с осъществяването на дейността и правомощията на Съдийската и Прокурорска колегии към Висшия съдебен съвет (ВСС) в областта на атестирането и повишаването в по-горен ранг на магистрати, относими към функционалната характеристика на дирекцията.

Осъществява функции и извършва дейности при осъществяването и организирането на процедурите по атестиране и повишаване в по-горен ранг на магистрати; за осигуряване експертното и техническо подпомагане дейността на комисиите по атестиране и конкурси към Съдийската и Прокурорската колегии във връзка с атестирането или повишаването на място в по-горен ранг на съдии, прокурори и следователи, и изпълнението на решенията им; дейности за осъществяване на процесуалното представителство на колегиите пред органите на съдебната власт и органите на изпълнителната власт във връзка с атестирането или повишаването на място в по-горен ранг на съдии, прокурори и следователи. Изпълнява и други конкретно поставени задачи.

Минимален размер на основната заплата за длъжността: 3 013 лв.

Максимален размер на основната заплата за длъжността: 3 768 лв.

Изисквания за заемане на длъжността:

Образование: висше юридическо, с придобита юридическа правоспособност.

Образователно-квалификационна степен: магистър.

Област на висше образование: Социални, стопански и правни науки.

 Допълнителна квалификация/обучение: компютърни умения - Microsoft Office; Internet; умение за работа с правно-информационни системи (Апис, Сиела и др.)

Професионален опит: не по-малко от 8 (осем) години на същата или сходна длъжност.

Кандидатът да е лице, което:

  1. е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
  2. е навършило пълнолетие;
  3. не е поставено под запрещение;
  4. не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
  5. не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
  6. отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.

Kъм момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.

Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:

Конкурсът ще се проведе чрез събеседване, в което допуснатите кандидати да изложат визията си за изпълнение на длъжността.

До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.

Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.

Необходими документи за участие в конкурса:

  1. Заявление за участие в конкурса;
  2. Подробна професионална автобиография;
  3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт;
  4. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;
  6. Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания;
  7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.

Място за подаване на документите:

Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 -  деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.

Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.

(Обявата е публикувана във в. 24 часа, бр. 126 на 30.05.2022 г.)

Общодостъпно място за обявленията:

Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати; критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват  на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС -  www.vss.justice.bg

Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.

 

                              ГЛАВЕН СЕКРЕТАР НА ВСС:                /п/

ТИХОМИР ДИМИТРОВ

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд