За нас
Администрация на ВСС
Конкурси в АВСС
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за заемане на две свободни щатни бройки за длъжността „Системен администратор“-мрежови администратор в отдел „Информационно обслужване“, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.

 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Подпомага въвеждането и поддръжката на съвременни информационни технологии, системи и комуникации във ВСС и органите на съдебната власт, относими към функционалната характеристика на дирекцията - инсталиране, конфигуриране и осъществяване мониторинг на мрежовото оборудване на ВСС и съдилищата, администриране TCP/IP мрежи и услуги, активни мрежови LAN/WAN устройства и други; инсталиране, конфигуриране, администриране и поддръжка на сървърни системи, работни станции и преносими компютри. Участва в изпълнението на дейностите в областта на информационните и комуникационните технологии на отдела и други, oтносими към функционалната характеристика на дирекцията.

В изпълнение на преките си задължения, дава устни и/или писмени становища, предложения и справки, в рамките на общите правила и други конкретно поставени задачи.

 

Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1 879 лв.

 

Максимален размер на основната заплата за длъжността: 2 347 лв.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

 

Образование: висше.

Образователно-квалификационна степен: бакалавър.

Специалност: от професионалното направление в областта на  техническите науки.

Професионален опит: не по-малко от 3(три) години като системен администратор-мрежови администратор.

Допълнителна квалификация/обучение:

- Образование и/или опит в инсталиране/поддръжка намрежови устройства-switches/routers-Cisco,Mikrotik

- Отлично познаване на Windows операционни системи, умения за интеграция и екслоатация на сървърни и комуникационни системи;

- Отлично познаване на Linux операционни системи;

- Опит в работата с Активна директория;

- Познания и опит в областта на поддръжката на уеб-сървър, пощенски сървър и база данни; уеб услуги и протоколи (включително DNS, FTP и SMTP).

 

Кандидатът да е лице, което:

 

  1. е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
  2. е навършило пълнолетие;
  3. не е поставено под запрещение;
  4. не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
  5. не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
  6. отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.

 

Kъм момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.

 

Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:

 

Конкурсът ще се проведе чрез тест и събеседване с допуснатите кандидати.

До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.

Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.

 

Необходими документи за участие в конкурса:

 

  1. Заявление за участие в конкурса;
  2. Подробна професионална автобиография;
  3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт;
  4. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;
  6. Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания;
  7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

 

Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.

 

Място за подаване на документите:

 

Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 - деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.

 

Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.

 

(Обявата е публикувана във в. 24 часа, бр. 156 на 04.07.2022 г.)

 

Общодостъпно място за обявленията:

 

Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати; критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват  на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС -  www.vss.justice.bg

Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.

 

 

 

ГЛАВЕН СЕКРЕТАР НА ВСС:            /П/

ТИХОМИР ДИМИТРОВ

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд