ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на две свободни щатни бройки за длъжността „Системен администратор“-мрежови администратор в отдел „Информационно обслужване“, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Подпомага въвеждането и поддръжката на съвременни информационни технологии, системи и комуникации във ВСС и органите на съдебната власт, относими към функционалната характеристика на дирекцията - инсталиране, конфигуриране и осъществяване мониторинг на мрежовото оборудване на ВСС и съдилищата, администриране TCP/IP мрежи и услуги, активни мрежови LAN/WAN устройства и други; инсталиране, конфигуриране, администриране и поддръжка на сървърни системи, работни станции и преносими компютри. Участва в изпълнението на дейностите в областта на информационните и комуникационните технологии на отдела и други, oтносими към функционалната характеристика на дирекцията.
В изпълнение на преките си задължения, дава устни и/или писмени становища, предложения и справки, в рамките на общите правила и други конкретно поставени задачи.
Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1 879 лв.
Максимален размер на основната заплата за длъжността: 2 347 лв.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование: висше.
Образователно-квалификационна степен: бакалавър.
Специалност: от професионалното направление в областта на техническите науки.
Професионален опит: не по-малко от 3(три) години като системен администратор-мрежови администратор.
Допълнителна квалификация/обучение:
- Образование и/или опит в инсталиране/поддръжка намрежови устройства-switches/routers-Cisco,Mikrotik
- Отлично познаване на Windows операционни системи, умения за интеграция и екслоатация на сървърни и комуникационни системи;
- Отлично познаване на Linux операционни системи;
- Опит в работата с Активна директория;
- Познания и опит в областта на поддръжката на уеб-сървър, пощенски сървър и база данни; уеб услуги и протоколи (включително DNS, FTP и SMTP).
Кандидатът да е лице, което:
- е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
- е навършило пълнолетие;
- не е поставено под запрещение;
- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.
Kъм момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.
Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:
Конкурсът ще се проведе чрез тест и събеседване с допуснатите кандидати.
До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.
Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.
Необходими документи за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурса;
- Подробна професионална автобиография;
- Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт;
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;
- Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания;
- Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.
Място за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 - деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.
Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.
(Обявата е публикувана във в. 24 часа, бр. 156 на 04.07.2022 г.)
Общодостъпно място за обявленията:
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати; критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС - www.vss.justice.bg
Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.
ГЛАВЕН СЕКРЕТАР НА ВСС: /П/
ТИХОМИР ДИМИТРОВ