Конкурси в АВСС
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

С П И С Ъ К

НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

до събеседване за длъжността „Главен експерт - икономист“ –  1 /една/ щатна бройка в отдел „Управление на собствеността“, дирекция „Управление на собствеността на съдебната власт” в АВСС

 

ДОПУСНАТИ:

  1. ЕЛЕОНОРА ЛЮДМИЛОВА ИВАНОВА
  2. КРЕМЕНА БАЕВА ПЕТРОВА
  3. СЛАВЯН РАДОЕВ РАДОЙЧОВСКИ
  4. ДИАНА ВАСИЛЕВА ГЕОРГИЕВА
     

Недопуснати КАНДИДАТИ:  няма

Кандидатите ще бъдат оценявани при следните показатели за оценка /точки от 2-6/:

1. Познаване на законодателството и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи дейностите, свързани с управление на собствеността – ЗДС и ППЗДС, ЗОС, ЗС, ЗЗД, ЗКИР, ЗМДТ, ЗУТ;

2. Познаване на нормативната уредба по провеждане на обществени поръчки, отнасящи се до дейности свързани със собствеността на имотите;

3. Правомощия на ВСС по управление на собствеността. Органи, упражняващи тези правомощия. Начин на вземане на решения;

4. Финансиране на дейностите по управление на собствеността, извършвани от ВСС. Принципи за осъществяване на финансовото управление и контрол;

5. Нормативна уредба и вътрешни актове, регламентиращи дейността на АВСС и статута на съдебните служители.

В събеседването кандидатите следва да изложат визията си за изпълнение на длъжността.

Събеседването с допуснатите кандидати до конкурса за длъжността „Главен експерт - икономист“ в отдел „Управление на собствеността“, дирекция  „Управление на собствеността на съдебната власт” – 1 /една/ щатна бройка в администрацията на Висшия съдебен съвет ще се проведе на 18 октомври 2023 г., сряда, от 14,30 часа в сградата на Висш съдебен съвет, гр. София, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12.

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд