ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на една свободна щатна бройка за длъжността „Главен експерт-икономист“ в отдел „Финансови разчети и анализи“, дирекция „Бюджет и финанси“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Подпомага експертно дейността на дирекция „Бюджет и финанси“ и отдел „Финансови разчети и анализи“ по разработване на дългосрочни и средносрочни прогнози за бюджет и проект на бюджет на съдебната власт и на Висшия съдебен съвет.
Осъществява функции и дейности свързани с проекта на бюджет на съдебната власт, финансови разчети и анализи, актуализация и изпълнение на бюджета на съдебната власт и финансова статистика.
Минимален размер на основната заплата за длъжността: 2 161 лв.
Максимален размер на основната заплата за длъжността: 2 699 лв.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование: висше;
Образователно-квалификационна степен: магистър;
Област на висше образование: социални, стопански и правни науки;
Специалност: „Финанси“, „Статистика“ или друга от професионалното направление „Икономика“;
Трудов стаж и професионален опит: не по – малко от 5 години по специалността;
Допълнителна квалификация/умения: компютърни умения – Microsoft Office, Internet; програмни продукти и офис техника.
Кандидатът да е лице, което:
- е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
- е навършило пълнолетие;
- не е поставено под запрещение;
- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.
Kъм момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.
Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:
Конкурсът ще се проведе чрез събеседване с допуснатите кандидати.
До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.
Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.
Необходими документи за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурса;
- Подробна професионална автобиография;
- Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт;
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;
- Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания;
- Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.
Място за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 - деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.
Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.
(Обявата е публикувана във в. „24 часа“, бр. 253 на 25.10.2023 г.)
Общодостъпно място за обявленията:
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати; критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС - www.vss.justice.bg
Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.
ГЛАВЕН СЕКРЕТАР НА ВСС: /п/
ТИХОМИР ДИМИТРОВ