Конкурси в АВСС
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

И З В Л Е Ч Е Н И Е  О Т  П Р О Т О К О Л 

за проведен втори етап на конкурса за длъжността

„Главен експерт“ в отдел „Обществени поръчки“, дирекция „Правна” в АВСС, проведен на 01.02.2024 г.

 

…………………………………………………………………………….

 

След извършеното оценяване на основание чл. 8, ал. 3 от Вътрешните правила за назначаване, атестиране и повишаване в ранг на съдебните служители в администрацията на Висшия съдебен съвет и въз основа на проведеното събеседване, кандидатите за заемане на длъжността „Главен експерт“ в отдел „Обществени поръчки“, дирекция „Правна” получиха следните резултати:

 

ЯВОР СТАНЧЕВ – 66 точки/оценка 5,50

НИКОЛИНА ХРИСТОВА – 69 точки/оценка 5,75

 

В резултат от извършеното оценяване и на основание чл. 8, ал. 2 от Вътрешните правила за назначаване, атестиране и повишаване в ранг на съдебните служители в администрацията на Висшия съдебен съвет, Конкурсната комисия класира кандидатите, получили оценка 4,50 или  по-висока по показателите, предварително определени и обявени от Конкурсната комисия, както следва:

 

           1. НИКОЛИНА ХРИСТОВА – 69 точки/оценка 5,75

           2. ЯВОР СТАНЧЕВ – 66 точки/оценка 5,50

 

На основание чл. 9, ал. 2 от Вътрешните правила за назначаване, атестиране и повишаване в ранг на съдебните служители в Администрацията на ВСС, Конкурсната комисия представя на Главния секретар на Висшия съдебен съвет протокола от проведения конкурс и документите на класираните кандидати и предлага на същия да назначи на длъжността „Главен експерт“ в отдел „Обществени поръчки“, дирекция „Правна” в Администрацията на Висшия съдебен съвет класирания на ПЪРВО МЯСТО кандидат: НИКОЛИНА ХРИСТОВА.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ:        (п)

ДРАГОМИР КОЯДЖИКОВ

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд