Пресцентър
Новини
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »
Прокурорската колегия, която изпълнява функциите на Висш прокурорски съвет, трансформира щатни бройки за съдебни служители в Националната следствена служба и Върховната прокуратура

27 март 2024 година

Прокурорската колегия, която, на основание § 23, ал. 2 от ПЗР на ЗИД на КРБ (обн. ДВ бр. 106/22.12.2023 г.), изпълнява функциите на Висш прокурорски съвет, трансформира щатни бройки за съдебни служители в Националната следствена служба и във Върховната прокуратура. Прокурорската колегия даде съгласие за трансформиране на 6 щ. бр. за длъжности в Националната следствена служба. Една щ. бр. за длъжност „главен експерт-криминалист“ е трансформирана в 1 щ. бр. за длъжността „програмист-криминалист“; 2 щ. бр. за длъжност „старши експерт-криминалист“ - в 2 щ. бр. за длъжност „главен експерт-криминалист“; 1 щ. бр. за длъжност „младши експерт-криминалист“ - в 1 щ. бр. за длъжност „старши експерт-криминалист“. Една щ. бр. за длъжност „младши експерт“ в отдел „Оперативен дежурен център“ на НСлС е трансформирана в 1 щ. бр. за длъжност „старши експерт“ в същия отдел . Една щ. бр. за длъжност „старши специалист“ в Отдел 05 „Аналитично-методически“ е трансформирана в 1 щ. бр. за длъжност „младши експерт“ в същия отдел.

Прокурорската колегия трансформира 2 щ. бр. за длъжност „съдебен деловодител“ във Върховната прокуратура, една от които в щ. бр. за длъжност „младши експерт“ в отдел 04 „Международен“, а другата в щ. бр. за длъжност „главен специалист“ в отдел 10 „Инспекторат“.

Необходимите средства за възнаграждения на трансформираните щатни бройки ще бъдат финансово обезпечени за сметка на бюджета на Прокуратурата на Република България за 2024 г.

 

Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд