Конкурси в АПК
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

 

ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ПРОКУРОРСКА КОЛЕГИЯ, КОЯТО НА ОСНОВАНИЕ §23, АЛ. 2 ОТ ПЗР НА ЗИД И НА КРБ (ОБН. ДВ, БР. 106/22.12.2023 Г.) ИЗПЪЛНЯВА ФУНКЦИИТЕ НА ВИСШ ПРОКУРОРСКИ СЪВЕТ ОБЯВЯВА КОНКУРС

 

за заемане на една свободна щатна бройка за „Главен експерт-юрист“, отдел „Конкурси“, дирекция „Атестиране и конкурси“ в администрацията на Прокурорска колегия, която на основание §23, ал. 2 от ПЗР на ЗИД и на КРБ (обн. ДВ, бр. 106/22.12.2023 г.) изпълнява функциите на Висш прокурорски съвет.

 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

 

Експертно обезпечаване и обслужване дейността на Комисията по атестирането и конкурсите към Прокурорската колегия /КАК-ПК/ и отдел "Конкурси" към дирекция „Атестиране и конкурси” в Администрацията на ПК. Участва в изпълнението на дейностите на отдел „Конкурси” към дирекция „Атестиране и конкурси”. Осъществява и изпълнява задачи, свързани с експертното подпомагане на дейността на Прокурорската колегия в областта на кадровата дейност, конкурсите за прокурори и следователи, кариерното им развитие, процедурите за избор на административен ръководител, определяне на изпълняващ функциите административен ръководители, назначаване на заместник на административен ръководител, освобождаването, възстановяването и поощряването на магистратите и поддържа база данни със съдебната практика относима към кадровата политика на Прокурорската колегия.

 

Минимален размер на основната заплата за длъжността: 2 442 лв.

Максимален размер на основната заплата за длъжността: 3 050 лв.

 

Образование: висше;

Образователно-квалификационна  степен: магистър

Специалност: „Право“ с придобита юридическа правоспособност

Трудов стаж и професионален опит: не по-малко от 5 /пет/ години трудов стаж

Допълнителна квалификация/обучение: компютърни умения: Microsoft Office, Internet.

 

Кандидатът да е лице, което:

 

- е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;

- е навършило пълнолетие;

- не е поставено под запрещение;

- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;

- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност;

- към момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.

 

Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:

 

Конкурсът ще се проведе чрез събеседване с допуснатите кандидати.

До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.

Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.

 

Необходими документи за участие в конкурса:

 

  1. Заявление за участие в конкурса;
  2. Подробна професионална автобиография;
  3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт;
  4. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;
  6. Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания;
  7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

 

Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.

 

Място за подаване на документите:

 

Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 - деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.

 

Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.

 

(Обявата е публикувана във в. 24 часа, бр. 133 на 05.06.2024 г.)

 

Общодостъпно място за обявленията:

 

Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати; критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС - www.vss.justice.bg (Конкурси в администрацията на ПК).

 

Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на Прокурорската колегия.

 

И.Д ГЛАВЕН СЕКРЕТАР:    /П/

 

ПЕТЯ ТЯНКОВА

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд