Конкурси в АПК
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

ПРЕДСТАВЛЯВАЩИЯТ ПРОКУРОРСКА КОЛЕГИЯ, КОЯТО НА ОСНОВАНИЕ §23, АЛ. 2 ОТ ПЗР НА ЗИД НА КРБ(ОБН. ДВ, БР. 106/22.12.2023 Г.) ИЗПЪЛНЯВА ФУНКЦИИТЕ НА ВИСШ ПРОКУРОРСКИ СЪВЕТ

 

О Б Я В Я В А    К О Н К У Р С :

 

за длъжността „Ръководител вътрешен одит” в звено „Вътрешен одит” в Прокурорската колегия, която на основание §23, ал. 2 от ПЗР на ЗИД на КРБ(обн. ДВ, бр. 106/22.12.2023 г.) изпълнява функциите на Висш прокурорски съвет.

 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

 

Ръководителят на звено „Вътрешен одит“, чрез изпълнение на служебните си задължения, помага Прокурорската колегия, която на основание §23, ал.2 от ПЗР на ЗИД на КРБ изпълнява функциите на Висшия прокурорски съвет да постигне целите си, чрез прилагането на систематичен и дисциплиниран подход за оценяване и подобряване ефективността на процесите за управление на риска, контрол и управление.

Ръководителят на звено „Вътрешен одит“ организира изпълнението на функцията по вътрешен одит на всички структури, програми, дейности и процеси в администрацията на Прокурорската колегия, която на основание §23, ал.2 от ПЗР на ЗИД на КРБ изпълнява функциите на Висшия прокурорски съвет, включително на средства по програми и фондове на Европейския съюз, както и изпълнението на одитните планове и стратегии, включително и осъществяване на контрола върху качеството на одитната работа.

 

Минимален размер на основната заплата за длъжността: 3 915 лв.

Максимален размер на основната заплата за длъжността: 4 896 лв.

 

Образователна степен: Висше образование „магистър“

Специалност: Право (придобита юридическа правоспособност) или икономика.

Професионален опит: Не по-малко от 12 години юридически или икономически стаж, като има най-малко 5 години стаж в областта на вътрешния или външния одит, финансовия или административен контрол.

Специфични изисквания: притежаване на сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите по реда на чл.53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор.

Допълнителна квалификация/обучение: компютърни умения - Офис пакет за Windows, Internet и Outlook.

Специални умения/компетенции:

- Да познава добре законодателството, свързано с областта в която работи, и да прилага правилно разпоредбите му в съответната област;

- Да познава вътрешните актове, отнасящи се до успешното изпълнение на дейността;

- Способност да съхрани професионалната си независимост;

- Опазване на информация, станала му достояние по служба;

- Способност да планира и организира собствената си работа, както и да контролира тази на членовете на одитния екип, когато е ръководител;

- Способност да анализира информация, да я синтезира и да представя резултати;

- Способност да приложи идеите си на практика;

- Обективност на преценката;

- Способност да предлага иновационни решения на проблемите, в рамките на съществуващите стандарти, указания и процедури;

- Убедителност при водене на дискусии;

- Умения за точно формулиране на поставените въпроси;

- Способност да работи добре под напрежение;

- Стремеж към развиване на собствен потенциал /повишаване на професионалната квалификация/;

- Способност за работа в екип за постигане на общите цели на звеното;

- Лоялност и опазване на доброто име на организацията.

 

Начин на провеждане на конкурса и оценяване на кандидатите:

Конкурсът да се проведе чрез събеседване c допуснатите кандидати, които напълно отговарят на посочените в обявата минимални и специфични изисквания.

 

Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:

- заявление за участие в конкурс;

- декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен от правото за заема определена длъжност;

- копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации и правоспособност, които се изискват за длъжността;

- копие от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и продължителността и областта на професионалния стаж.

- други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността, в т. ч. сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор”, издаден от министъра на финансите по реда на чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор.

 

Място за подаване на документите:

Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) в сградата на Висш съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф” № 12, ет.1, стая № 102, деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.

 

Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.

(Обявата е публикувана във в. 24 часа, бр. 139 на 12.06.2024 г.)

Общодостъпно място за обявленията:

 

Описанието на длъжността, както и другите условия по конкурса, са публикувани на интернет страницата на ВСС – www.vss.justice.bg (Конкурси в администрацията на ПК).

Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на Прокурорската колегия.

 

ПРЕДСТАВЛЯВАЩ ПК:   

/П/

СТЕФАН ПЕТРОВ

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд