Конкурси в АВСС
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за длъжността „Директор“ на дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.

 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Обезпечава управлението на информационните и комуникационните технологии във Висшия съдебен съвет и органите на съдебната власт, информационното обслужване на Пленума и на колегиите на ВСС при подготовката и провеждането на заседанията и изпълнението на решенията им, свързани с е-Правосъдие като част от е-Управление и други. Ръководи планира, организира, координира, контролира и отчита дейностите във връзка с осъществяването на функциите на Висшия съдебен съвет и неговата администрация, относими към функционалната характеристика на дирекцията.

Длъжностната характеристика за длъжността е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.

Минимален размер на основната заплата за длъжността: 3 915 лв.

Максимален размер на основната заплата за длъжността: 4 896 лв.

Допълнителни трудови възнаграждения с постоянен характер:

- за ранг – от II-pи до I-ви;

- за придобит трудов стаж и професионален опит.

Изисквания за заемане на длъжността:

Образование: висше.

Образователно-квалификационна степен: магистър.

Област на висше образование: природни науки, математика и информатика или технически науки.

Специалност от професионално направление: „Информатика и компютърни науки“ или „Комуникационна и компютърна техника“.

Допълнителна квалификация/обучение: валиден сертификат, издаден от международно призната организация, в областта „Управление на проекти“ (вкл. Prince2, PMI Agile Certified Practitioner или еквивалент).

Трудов стаж и професионален опит: 8 (осем) години в сферата на приложението на информационните технологии, от които поне 5 (пет) на ръководна длъжност.

Кандидатът да е лице, което:

- е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;

- е навършило пълнолетие;

- не е поставено под запрещение;

- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;

- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.

  • към момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.

Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:

Конкурсът ще се проведе чрез събеседване с допуснатите кандидати, в което допуснатите кандидати да изложат визията си за изпълнение на длъжността.

До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.

Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.

Необходими документи за участие в конкурса:

  1. Заявление за участие в конкурса.
  2. Подробна професионална автобиография.
  3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт.
  4. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионалния опит.
  6. Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания (документът може да бъде представен в срок до назначаване на спечелилия конкурса кандидат).
  7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.

Място и срок за подаване на документите:

Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 -  деловодство, от 8.30 до 17.00 часа, в срок – 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.

(Обявата е публикувана във в. 24 часа, бр. 263 на 04.11.2024 г.)

Общодостъпно място за обявленията:

Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати, критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС www.vss.justice.bg

Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд