ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на две щатни бройки за длъжност „Програмист“ в отдел „Информационно обслужване“, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Подпомага въвеждането и поддръжката на съвременни информационни технологии, системи и комуникации във Висшия съдебен съвет и органите на съдебна власт, относими към функционалната характеристика на дирекцията. Подготовка на скриптове (програмиране), необходими при обновления, инсталиране, конфигуриране и мониторинг на сървърни системи, мрежи и работни станции за единично и групово управление на IТ ресурсите.
Длъжностната характеристика за длъжността е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.
Минимален размер на основната заплата за длъжността: 3 258 лв.
Максимален размер на основната заплата за длъжността: 4 074 лв.
Допълнителни трудови възнаграждения с постоянен характер:
- за ранг – от II-pи до I-ви;
- за придобит трудов стаж и професионален опит.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование: висше.
Образователно-квалификационна степен бакалавър.
Специалност от професионално направление: в областта на „Информатика и компютърни науки“ или „Комуникационна и компютърна техника“, или „Електротехника, електроника и автоматика“.
Допълнителни умения и квалификации:
- Опит при използване на скриптовия език – PowerShell, структурирания език за заявки - SQL;
- Опит в извличането на информация и анализа на регистрационни (лог) файлове, чрез използване на програмни езици;
- Опит в инсталиране, конфигуриране и администриране на Windows и Linux базирани системи;
- Опит в инсталиране и поддръжка на Linux базирани пощенски сървъри;
- Опит в инсталиране, конфигуриране и администриране на активна директория;
- Опит в инсталиране и администриране на софтуер за виртуализация VMware и Hyper-V, опит с управление на сървъри.
Трудов стаж и професионален опит: не по-малко от 3 (три) години в областта на системната администрация – управление на виртуални среди, сървъри и други компютърни системи чрез използване на автоматизирани операции (програмиране и подготовка на скриптове).
Кандидатът да е лице, което:
- е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
- е навършило пълнолетие;
- не е поставено под запрещение;
- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.
- към момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.
Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:
Конкурсът ще се проведе чрез събеседване с допуснатите кандидати, в което допуснатите кандидати да изложат визията си за изпълнение на длъжността.
До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.
Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.
Необходими документи за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурса.
- Подробна професионална автобиография.
- Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт.
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионалния опит.
- Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания (документът може да бъде представен в срок до назначаване на спечелилия конкурса кандидат).
- Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.
Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 - деловодство, от 8.30 до 17.00 часа, в срок – 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.
(Обявата е публикувана във в. 24 часа, бр.309 на 30.12.2024 г.)
Общодостъпно място за обявленията:
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати, критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС www.vss.justice.bg