Конкурси в АВСС
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »
ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на една щатна бройка за длъжността „Системен администратор“ - мрежови администратор в отдел „Информационно обслужване“, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.
 
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: 
 
Подпомага въвеждането и поддръжката на съвременни информационни технологии, системи и комуникации във ВСС и органите на съдебната власт, относими към функционалната характеристика на дирекцията - инсталиране, конфигуриране и осъществяване на мониторинг на мрежовото оборудване на ВСС и съдилищата; администриране TCP/IP мрежи и услуги, активни мрежови LAN/WAN устройства и други; инсталиране, конфигуриране, администриране и поддръжка на сървърни системи, работни станции и преносими компютри. Участва в изпълнението на дейностите в областта на информационните и комуникационните технологии на отдела и други, oтносими към функционалната характеристика на дирекцията. 
В изпълнение на преките си задължения, дава устни и/или писмени становища, предложения и справки, в рамките на общите правила и други конкретно поставени задачи.
 
Минимален размер на основната заплата за длъжността: 2 442 лв.
Максимален размер на основната заплата за длъжността: 3 050 лв.
 
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование: висше. 
Образователно-квалификационна степен: бакалавър.
Специалност: от професионално направление в областта на техническите науки. 
Професионален опит: не по-малко от 3 (три) години като системен администратор – мрежови администратор.
Допълнителна квалификация/обучение:
- Образование и/или опит в областта на инсталиране/поддръжка на мрежови устройства – switches/routers – Cisco, Mikrotik; 
– Отлично познаване на Windows операционни системи, умения за интеграция и експлоатация на сървърни и комуникационни системи;
– Отлично познаване на Linux операционни системи;
– Опит в работа с Активна директория;
– Познания и опит в областта на поддръжката на уеб-сървър, пощенски сървър и база данни;  уеб услуги и протоколи (включително DNS, FTP и SMTP).
Описанието на длъжността, както и другите условия по конкурса, са публикувани на интернет страницата на ВСС – www.vss.justice.bg
Място за подаване на документите: Висш съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ 12, ет.1, стая № 102 – деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.
Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.
в отдел „Информационно обслужване“, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.
 
Кандидатът да е лице, което:
 
1. е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
2. е навършило пълнолетие;
3. не е поставено под запрещение;
4. не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
5. не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
6. отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност. 
 
 
Kъм момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.
 
Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:
 
Конкурсът ще се проведе чрез тест и събеседване с допуснатите кандидати.
До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.
Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.
 
Необходими документи за участие в конкурса:
 
1. Заявление за участие в конкурса;
2. Подробна професионална автобиография;
3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт;
4. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;
6. Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания;
7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
 
Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.
 
Място за подаване на документите:
 
Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 -  деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.
 
Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.
 
(Обявата е публикувана във в. 24 часа, бр. 30 на 05.02.2025 г.)
 
Общодостъпно място за обявленията:
 
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати; критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват  на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС -  www.vss.justice.bg
Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.
 
 
Календар
Избери месец
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд