Конкурси в АВСС
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »
 
ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ
ОБЯВЯВА КОНКУРС
 
за длъжността „Директор“ дирекция „Съдебна карта, натовареност и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.
 
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: 
 
Ръководи, планира, организира, координира, контролира и отчита дейностите по управление на съдебната карта, по оценка на натовареността на органите на съдебната власт, по събиране, обработване, обобщаване и предоставяне на съдебна статистика, относими към функционалната характеристика на дирекцията, във връзка с осъществяването на функциите на Висшия съдебен съвет и неговата администрация. 
 
Длъжностната характеристика за длъжността е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.
 
Минимален размер на основната заплата за длъжността: 3 915 лв.
Максимален размер на основната заплата за длъжността: 4 896 лв.
 
Допълнителни трудови възнаграждения с постоянен характер:
- за ранг – от II-pи до I-ви;
- за придобит трудов стаж и професионален опит.
 
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование: висше.
Образователно-квалификационна степен: магистър.
Област на висше образование: социални, стопански и правни науки.
Специалност от професионално направление: „Администрация и управление“ или „Икономика“, свързана с управление на човешки ресурси в публичната сфера или „Право“ с придобита юридическа правоспособност. 
Допълнителна квалификация/обучение: дигитална компетентност – Microsoft Office: Word, Exel; Power Point; Outlook, Internet; работа с правно-информационни системи (Апис, Сиела и др.). 
Трудов стаж и професионален опит: не по-малко от 8 (осем) години трудов стаж и професионален опит.
 
Кандидатът да е лице, което:
- е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
- е навършило пълнолетие;
- не е поставено под запрещение;
- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.
- към момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.
 
Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:
 
Конкурсът ще се проведе чрез събеседване с допуснатите кандидати, в което допуснатите кандидати да изложат визията си за изпълнение на длъжността.
До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.
Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.
 
Необходими документи за участие в конкурса:
 
1. Заявление за участие в конкурса.
2. Подробна професионална автобиография.
3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт.
4. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионалния опит.
6. Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания (документът може да бъде представен в срок до назначаване на спечелилия конкурса кандидат).
7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
 
Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.
 
Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 -  деловодство, от 8.30 до 17.00 часа, в срок – 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.
 
(Обявата е публикувана във в. 24 часа, бр. 65 на 18.03.2025 г.)
 
Общодостъпно място за обявленията:
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати, критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС www.vss.justice.bg
 
                                                   
ГЛАВЕН СЕКРЕТАР:             /п/
                                  ТИХОМИР ДИМИТРОВ
Календар
Избери месец
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд