Конкурси в АВСС
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »

ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ
ОБЯВЯВА КОНКУРС

за заемане на една свободна щатна бройка за длъжността „Началник отдел“, отдел „Съдебна карта и натовареност“, дирекция „Съдебна карта, натовареност и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет.

 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Ръководи и организира – разпределя и възлага работата на служителите в отдела, включително планира, координира, контролира и отчита дейността на отдел „Съдебна карта и натовареност“ във връзка с осъществяване правомощията на Пленума, колегиите на Висшия съдебен съвет и комисии към тях, относими към функционалната характеристика на отдела и дирекцията.
Подпомага работата на комисиите на ВСС чрез дейностите на отдела, предвидени в Закона за съдебната власт и Правилника за организация на дейността на Висшия съдебен съвет и на неговата администрация.
 

Минимален размер на основната заплата за длъжността: 3 844 лв.
Максимален размер на основната заплата за длъжността: 4 807 лв.
 

Изисквания за заемане на длъжността:
Образование:
висше
Образователно-квалификационна степен: магистър
Област на висше образование: Социални, стопански и правни науки.
Специалност: от професионално направление „Администрация и управление“ или „Икономика“, свързана с управление на човешки ресурси в публичната сфера или „Право“ с придобита юридическа правоспособност.
Трудов стаж и професионален опит: не по-малко от 8 (осем) години трудов стаж и професионален опит.
Допълнителна квалификация/обучение: дигитална компетентност – Microsoft Office, Power Point, Internet, работа с правно-информационни системи.


Кандидатът да е лице, което:

  • е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
  • е навършило пълнолетие;
  • не е поставено под запрещение;
  • не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
  • не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
  • отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност;
  • към момента на назначаване, кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал. 1 – 3 от Закона за съдебната власт.


Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:
Конкурсът ще се проведе чрез събеседване с допуснатите кандидати, в което допуснатите кандидати да изложат визията си за изпълнение на длъжността.
До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.
Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.


Необходими документи за участие в конкурса:
  1. Заявление за участие в конкурса;
  2. Подробна професионална автобиография;
  3. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт;
  4. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, ако се изискват за длъжността;
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;
  6. Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания;
  7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.


Място за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 -  деловодство, от 8:30 до 17:00 часа.


Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.

(Обявата е публикувана във в. „24 часа“, бр. 161 на 09.07.2025 г.)
 

Общодостъпно място за обявленията:
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати; критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват  на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС -  www.vss.justice.bg
Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.
 

ГЛАВЕН СЕКРЕТАР:        /п/
ТИХОМИР ДИМИТРОВ

 

Календар
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд