Пресцентър
Новини
Интранет (Служебни страници)
Форма за контакт с ВСС
Анкети
Ръководства, наръчник и помагало по проект на ВСС
Магистратски форум за права на човека
Електронно съобщаване и призоваване
Съдебна мрежа по наказателни дела
Съдебна мрежа по граждански и търговски дела
Норвежки финансов механизъм 2014-2021
Добро управление
Норвежки финансов механизъм
Прочети повече тук »
Съдийската колегия на Висшия съдебен съвет откри процедура за избор на административни ръководители в осем районни съдилища

По предложение на Комисията по предложенията и атестирането Съдийската колегия на Висшия съдебен съвет откри процедура за избор на административни ръководители в органите на съдебната власт. На основание чл. 194а, ал. 1 от Закона за съдебната власт са обявени свободните длъжности за административни ръководители в четири районни съдилища:

  • административен ръководител – председател на Районен съд – Луковит;
  • административен ръководител – председател на Районен съд – Велинград;
  • административен ръководител – председател на Районен съд – Ихтиман;
  • административен ръководител – председател на Районен съд - Мадан.

На основание чл. 167, ал. 2 от ЗСВ е открита процедура за избор на

административни ръководители в други четири съдилища:

  • административен ръководител – председател на Районен съд – Провадия, с изтичащ мандат на 06.07.2016 г.;
  • административен ръководител – председател на Районен съд – Мездра, с изтичащ мандат на 15.07.2016 г.;
  • административен ръководител – председател на Районен съд – Златоград, с изтичащ мандат на 25.07.2016 г.;
  • административен ръководител – председател на Районен съд – Радомир, с изтичащ мандат на 26.07.2016 г.

Решението за откриване на процедура за избор на административни

ръководители ще бъде обнародвано в „Държавен вестник“ и публикувано на интернет страницата на Висшия съдебен съвет. В 14-дневен срок от датата на обнародване на свободната длъжност в „Държавен вестник“, кандидатите могат да подадат в администрацията на ВСС заявление, към което се прилагат необходимите за кандидатстване за длъжността документи.

 

Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд