ГЛАВНИЯТ СЕКРЕТАР НА ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността „Главен експерт-информационни технологии“ в отдел „Информационно обслужване“, дирекция „Информационни технологии и съдебна статистика“ в администрацията на Висшия съдебен съвет /ВСС/.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Разработва експертни анализи и оценки, изготвя становища, участва в разработването на проекти, методологии, методики и механизми и прилагането им в областта на информационните и комуникационните технологии във връзка с дейността на администрацията, разработва технически задания за внедряване на хардуер и софтуер във Висшия съдебен съвет и органите на съдебната власт, относими към функционалната характеристика на дирекцията.
Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1412 лв.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование: висше.
Образователно-квалификационна степен: магистър.
Специалност: от професионално направление в областта на техническите науки.
Професионален опит: не по-малко от 5 (пет) години в областта на информационните технологии.
Допълнителни умения и квалификации: системи за управление на бази данни, програмиране в WEB среда, обществени поръчки.
Кандидатът да е лице, което:
- е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
- е навършило пълнолетие;
- не е поставено под запрещение;
- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на изпълняваната длъжност.
Начин на провеждане на конкурса и за оценяване на кандидатите:
Конкурсът ще се проведе чрез събеседване с допуснатите кандидати.
До участие в конкурса се допускат кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.
Кандидатите ще бъдат оценявани по определени от конкурсната комисия показатели, обявени преди събеседването.
Необходими документи за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурса;
- Подробна професионална автобиография;
- Декларация от кандидата, по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт;
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;
- Медицинско удостоверение, че лицето не страда от психически заболявания;
- Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
Документи, издадени в чужбина, се представят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.
Място за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Висшия съдебен съвет, ул. „Екзарх Йосиф“ № 12, ет.1, стая № 102 - деловодство, от 8.30 до 17.00 часа.
Срок за подаване на документите: 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.
(Обявата е публикувана във в. „Сега“, бр. 64, на 18.03.2019 г.)
Общодостъпно място за обявленията:
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати; критериите за оценка на кандидатите и датата на събеседване, както и всички съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло в сградата на ВСС – централен вход и на интернет страницата на ВСС - www.vss.justice.bg
Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в деловодството на ВСС.
ГЛАВЕН СЕКРЕТАР НА ВСС: /П/
СИЛВИЯ ИЛИЕВА